concursos

Concurs de Arbres de Nadal SOStenibles

Arriba  Nadal i a Quera premiem que tingues cura amb el medi ambient!

Et convidem a cuidar el nostre planeta també en aquestes dates tan assenyalades i donar suport al teu comerç local!

COM?

Et proposem que participes en familia, creant el teu propi arbre de Nadal, amb material reciclat i/o sostenible.

Aprofita la teua creativitat i no gastes diners, donant una altra vida a les teues coses.

A Quera, ens preocupa la sostenibilitat i és que, el canvi climàtic, no s'atura en festes!

Vols participar i guanyar fins 200€ en premis?

Doncs participa!

Envia la teua foto abans del 15 de desembre (inclòs) amb les teues dades a:

participacion@asociacionquera.org

o al telf. whatsapp: 693 81 87 73

BASES

Descripció:

Participen  tots els arbres nadal que arribin al correu de participació en el termini establert, es valorarà la creativitat, materials reciclats i originalitat.
Hi haurà dos premis, un realitzat per la votació en xarxes socials, i un altre pel jurat. A més, totes aquelles persones que participen, rebran un regal per part de l'Associació.

Finalitat: col·laborar en favor de l’emergència climàtica, i minvar l’impacte de les festes que es celebren per tot arreu, així com promoure els establiments locals per donar suport al comerç de barri.

Requisits: Enviar per correu electrònic/whatsapp fotografia o vídeo amb les dades completes, en el termini de presentació establert: del 26 de novembre fins el 15 de desembre, ambdós inclosos.

Seguir-nos a les nostres xarxes socials de Facebook i Instagram.

Premis: dos premis valorats en 100€ cadascun amb xecs de compra o descompte per a fomentar el comerç de proximitat. Es donaran, un a l’arbre més votat a les nostres xarxes socials i l’altre aquell triat pel nostre jurat, amb un representant de l’Associació Quera, Consell de la Joventut de Mislata, Regidoria de Joventut i ACEM. Les votacions es podran realitzar entre els dies 16 i 17 de desembre, fins a les 23:59h.

Lliurament dels  premis: es lliurarà el dia 22 de desembre en el Centre Jove Túria i  es comunicarà a través del nostre compte d'Instagram i Facebook.

Añadir un comentario