Mislata Somriu!

Ref.:

0,00 € IVA inc.

El Festival Mislata Somriu, es una de les activitats que han marcat i marquen l'essència de Quera. Portem moltes edicions realitzant aquest festival solidari que tots els anys arriba a Mislata per Nadal.

Mislata Somriu! Amb la infància.

Com des de fa anys, quan arriba Nadal,  arriba Mislata Somriu!!

Una gala benèfica, solidària, on l'associació destina els beneficis obtinguts amb les entrades d'aquest gran espectacle a un projecte solidari.

A benefici de Creu Roja per adquirir productes per a la infància.

La dansa, l'humor, la música però, sobretot la germanor i saber fer de molta gent, es barregen en un espectacle únic per a tota la família que ompli a tots els espectadors i espectadores d’il·lusió.
Enguany, una gala renovada, plena de novetats però amb la mateixa il·lusió que sempre. Aquesta pandèmia no ens va a frenar així que, t'esperem a un Mislata Somriu en streaming, en directe, amb les actuacions de sempre i moltes sorpreses amb: Cabrioles, Stylos, Charo Giménez, Jellyfish i la nostra mascota Super Q...

AMB L'ACTUACIÓ ESPECIAL DE XAVI CASTILLO!

Data: 20 de desembre de 2020

Lloc: Des de casa, en família, en directe!

Funcions: 17h

Durada: 60 minuts aprox

En streaming però amb la mateixa qualitat de sempre. Et mostrarem els secrets més íntims de Mislata Somriu.

Més de 30 artistes, els reporters de Quera, enviats especials a cadascun dels llocs.

ENTRADES:

ÚLTIMA EDICIÓ 2019