Quan arriba Nadal arriba Mislata Somriu,

El gran festival de la solidaritat: artistes units contra la pobresa.

Nosaltres posem l´espectacle i tu ajudes aquells que menys tenen.

L´Associació Quera et convida a una nova edició del Mislata Somriu, plena

d´imitacions. Te sona?

Enguany volem soprendre’t amb un especial espectacle amb els artistes que ens han anat acompanyat però, des d’altra perspertiva. Una gala Mislata te sona! ambientada en el programa de televisió amb caracteritzacions i imitacions que vos van sorprendre.

En aquesta edició a benefici del banc d´aliments local de Cruz Roja Mislata i també per a la Fundació Abracadabra, que vol alegrar a xiquets hospitalitzats a través de la màgia.

Data: 17 de desembre

Lloc: Centre Cultural de Mislata

Funcions: 17h i 19h

Durada: 90 minuts

Donatiu: 5€ per butaca.

Entrades en tendesdisponibles a partir del 20 de novembre

A partir del 20 de novembre

EDICIÓ 2015

El gran festival de la solidaritat es va iniciar el 2012 amb gran èxit de participació, ja que el teatre de Mislata es va quedar literalment complet.

Els artistes units contra la pobresa tornen enguany.

Són mesos de treball que donen bon resultat i on els comerços de la localitat també posen en seu granet d’arena oferint productes per sortejar que fan més gran si cap aquest espectacle.

Al Festival els nens tenen un paper molt important, ja que nombroses actuacions estan protagonitzades per ells. A més, el Consell municipal de la Infància i l’adolescència llegirà un manifest en contra de la pobresa i presentaran al públic assistent el distintiu que Unicef a atorgat a Mislata: Ciutat Amiga de la Infància. Per aquest motiu, les Regidories de la Infància i de Joventut de l'Ajuntament de Mislata s’han implicat al màxim en aquesta edició.

Des d’ací, l’associació Quera vol agrair a tots els clubs, associacions, comerços i empreses que fan gran Mislata Somriu!

Agraïments

Conselleria d´Educació, Cultura i Esports

Versión para imprimir Versión para imprimir | Mapa del sitio Recomendar esta página Recomendar esta página
Asociación Cultural y Juvenil Quera, CIF G96269709