MARATÓ JOVE DE FITNESS 2016

22 OCTUBRE, 10H

Models: Alberto Segura y Silvia Fernández. Picchioni Fotógrafos

Apúnta't a la Marató Jove de fitness en Mislata

Passa un dia en gran, movent el teu cos.

T'esperem el 22 d'Octubre amb masterclass de fitness i molts premis , el teu gimnàs ix al carrer.

Apunta't ja i no et quedes a casa!

L'Associació Quera organitza la VI Edició de la Marató jove de Fitness.

Una iniciativa que va sorgir en 2010 amb la idea de promocionar l'esport en el carrer com una festa.

Centenars de persones s'ajunten a Mislata a realitzar distintes masterclass de fitness i actuacions de ball. L'esdeveniment compta amb el suport de l'Ajuntament de Mislata, el Consell de la Joventut i distintes organitzacions que fan possible una nova edició.

Enguany es compta amb l'Associació Espanyola Contra el Cáncer,ja que la Marató Jove vol lluitar contra el càncer de mama, sent esta entitat beneficiària de l'acte.

Participar és sa i solidari!

Activitat adreçada a persones majors de 12 anys. En cas de vindre xiquets o xiquetes en menys edat, hauran de vindre acompanyats d'una persona major com a responsable.

Donatiu mínim d´entrada : 1€

Lloc: Avg.Sud, junt parada metro 3 (Mislata)

Cóm arribar

Horari: 10:13:30h (obertura de portes 9.30h)

Li informem que les seues dades de caràcter personal que ens facilite, seràn objecte de tractament automatitzat en els nostres fitxers, amb la finalitat de gestionar  l´activitat així com l´agenda de contactes per informar de les activitats programades des de l´associació quera i/o l´Ajuntament de Mislata. Vosté podrà en qualsevol moment exercir el dret d´accés, rectificació o cancel.lació i oposició, en els termes establits en la Llei Orgànica 15/1999,per mitjà de notificació electrònica al email info@maratojove.org.

Deixa'ns el teu comentari

Agraïments

Conselleria d´Educació, Cultura i Esports

Versión para imprimir Versión para imprimir | Mapa del sitio Recomendar esta página Recomendar esta página