MARATÓ JOVE DE FITNESS 2017

Torna la Marató Jove de Fitness en  Mislata.

Els millors instructors eixen al carrer amb masterclass
de Zumba fitness,Body Combat, Cardio Salsa i Kangoo Power
Inscriu-te  hui en la web maratojove.org
a què esperes?

21 OCTUBRE, 10H

QUÈ ÉS?

L'Associació Quera i l´Ajuntament de Mislata, organitzen la VII Edició de la Marató jove de Fitness.

Una iniciativa que va sorgir en 2010 amb la idea de promocionar l'esport en el carrer com una festa.

Centenars de persones s'ajunten a Mislata a realitzar distintes masterclass de fitness i actuacions de ball. L'esdeveniment compta amb el suport de clubs i centres esportius, el Consell de la Joventut i distintes organitzacions que fan possible una nova edició.

Enguany es compta amb l'Associació Espanyola Contra el Cáncer AECC,ja que la Marató Jove vol lluitar contra el càncer , sent esta entitat beneficiària de l'acte.

Participar és salut i solidaritat!

Activitat adreçada a persones majors de 12 anys. En cas de vindre xiquets o xiquetes en menys edat, hauran de vindre acompanyats d'una persona major com a responsable.

Donatiu mínim d´entrada : 1€

Lloc: Avg.Sud, junt parada metro 3 (Mislata)

Cóm arribar

Horari: 10:13:30h (obertura de portes 9.30h)

Li informem que les seues dades de caràcter personal que ens facilite, seràn objecte de tractament automatitzat en els nostres fitxers, amb la finalitat de gestionar  l´activitat així com l´agenda de contactes per informar de les activitats programades des de l´Associació Quera que no es cederan a tercers. Vosté podrà en qualsevol moment exercir el dret d´accés, rectificació o cancel.lació i oposició, en els termes establits en la Llei Orgànica 15/1999,per mitjà de notificació electrònica al email info@maratojove.org.

EDICIONS ANTERIORS

Més info?