MARATÓ JOVE DE FITNESS 2018

ACTIVITAT APLAÇADA PER PLUJES

Atenció! Després de rebre el comunicat del Centre de Coordinació d’Emergències de la Comunitat Valenciana, on pronostica  episodi de pluges intenses en la nostra ciutat, l'organització hem decidit evitar eixe risc. Esteu a l’aguait de la nova data.

Torna la Marató Jove de Fitness en  Mislata.

Els millors instructors eixen al carrer per una bona causa,

amb masterclass de Cubbá, Body Combat, Cardio Salsa, actuacions i premis

20 OCTUBRE, 10H

QUÈ ÉS?

L'Associació Quera i l´Ajuntament de Mislata, organitzen la 8na Edició de la Marató jove de Fitness.

Una iniciativa que va sorgir en 2010 amb la idea de promocionar l'esport en el carrer com una festa.

Centenars de persones s'ajunten a Mislata a realitzar distintes masterclass de fitness i actuacions de ball. L'esdeveniment compta amb el suport de clubs i centres esportius, el Consell de la Joventut i distintes organitzacions que fan possible una nova edició.

Enguany es compta amb l'Associació Espanyola Contra el Cáncer AECC y Mamás en Acción , ja que la Marató Jove vol lluitar per que la societat siga més humà i tots colaborem junts.

Participar és salut i solidaritat!

Activitat adreçada a persones desde 3 anys, enguany com a novetat. Els xiquets tindrán el seu espai per a fer les seues activitats.

Donatiu mínim d´entrada : 2€

Lloc: Avg.Sud, junt parada metro 3 (Mislata)

Cóm arribar

Horari: 10:13:00h (obertura de portes 9.30h)

Li informem que les seues dades de caràcter personal que ens facilite, seràn objecte de tractament automatitzat en els nostres fitxers, amb la finalitat de gestionar  l´activitat així com l´agenda de contactes per informar de les activitats programades des de l´Associació Quera que no es cederan a tercers. Vosté podrà en qualsevol moment exercir el dret d´accés, rectificació o cancel.lació i oposició, en els termes establits en la Llei Orgànica 15/1999,per mitjà de notificació electrònica al email info@maratojove.org.

EDICIONS ANTERIORS

Més info?