Hem rebut el reconeiximent d'entitat d'utilitat pública!

Per fi, i després de quatre anys, l'Associació Quera ha sigut declarada d'Utilitat Pública segons ORDRE DE 21 febrer de 2024 del Ministeri d'Interior.

Això suposa un reconeixement de labor que fa l'entitat, sent d ‘interès general per a la societat.

Se'ns reconeix, en l'àmbit nacional, la labor que estem fent des de l'associació, no sols en relació amb la infància i adolescència, sinó en l'àmbit del nostre entorn social.

Suposa una sèrie de beneficis fiscals per a les persones i entitats que aporten a Quera, igual que augmenta la transparència de la nostra entitat.

A més de la satisfacció i el reconeixement públic que suposa obtenir la Utilitat Pública, estem especialment contents perquè això suposa que, a partir de la data de la resolució, les persones o entitats que realitzeu donacions a l'associació, podreu acolliu-vos a una deducció sobre la quantitat aportada en la següent declaració de la renda o impost de societats.

Si vols sol·licitar el certificat de donacions, especialment de cara a la declaració de la renda, només has d'enviar-nos un correu a info@asociacionquera.org.

DEDUCCIONS

• Si ets persona física (com tu i com jo): podràs beneficiar-te d'una deducció del 80% per als primers 250 euros donats. A partir d'eixe import, les donacions seran deduïbles al 40% o al 45% si es tracta de donacions periòdiques dutes a terme durant almenys tres anys a la mateixa entitat per un import igual o superior.
  • Si eres persona jurídica (empreses i associacions): el percentatge de deducció en quota en l'Impost de societats és del 40% (amb el límit del 10% de la base imposable). Aquesta deducció s'incrementa al 50% per a les donacions realitzades a una mateixa entitat pel mateix o superior import durant almenys tres anys.

Añadir un comentario